mandag 1. desember 2008

TÆGGA...

Mitt mirakel av en venn har gjort det strategiske å "tægge" med på en sånn greie som visstnok flyr rundt i bloggverden. Har vel ikke helt kommet inn i dette med å blogge fast, men kanskje en sånn listeting kan bryte isen litt?

Skulle visst presentere seks interessante / uinteressante ting om meg selv. Har vært litt gnien på detaljene om meg selv, så passer jo i grunn bra!

here goes..

1. Selv om jeg er 24, og ikke lenger 14, så er fortsatt AJ fra backstreet boys på topp 5 lista mi over "drømmegutter". Jeg kan driste meg til å si at jeg fortsatt kan alle tekstene deres og synger av full hals når sjansen byr seg!

2. Er gammel fotballjente... spilte aktivt i ni år, slutta da jeg var 16. Faktisk tatt ut på kretslaget en liten stund der og a gett!

3. Jeg har hatt bh'en min stifta fast i kroppen til Steve-O fra Jackass....

4. Noe av det beste jeg kan spise er fiskegrateng! jepp, leste riktig... fiskegrateng! mmmm

5. Jeg er enebarn. Ikke et sånt bortskjemt et som folk flest assosierer med enebarn, men oppdratt til å bli en selvstendig, økonomisk og fornuftig frøken!

6. Jeg husker tippoldemora mi! slå den a!


Kjenner jeg har en merkelig sperre når det gjelder å gi av meg selv via bloggverdenen. Kanskje sånne meme-ting (som jeg har plukket opp at det heter) er tingen til å få meg til å dele?

keep' em comin!

3 kommentarer:

mirakel sa...

Hipp hurra, et innlegg! :D Blogging er på en måte litt terapi for meg, noe jeg unner de jeg liker. Det er derfor jeg har så lyst til at du skal finne gleden i blogging. :) Men det er selvsagt ikke sikkert at det er noe for alle, kanskje det bare er oss sære, som liker å dele litt for mye av seg selv på nett. ;)

Om du vil skrive lister, kan du anse deg som tagget på alle disse:

http://mirakel-mirakel.blogspot.com/search/label/meme

Ellers: fiskegrateng? Virkelig? Ikke pizza??? Sære, sære kvinnemenneske....

Kathleen sa...

Mm, jeg DIGGET fiskegrateng da jeg var liten. Var en av favorittrettene mine! Nam!

vivalame sa...

mirakel: prøver å komme over bloggekneika, for du vet jeg jo sitter inne med myye, men stopper lissom litt opp for meg når jeg vet at andre kan lese det.. hm..

liker jo pizza ooooog da ditt kresne kvinnemenneske;)

Kathleen: endelig et vettug sjel som vet å sette pris på fiskegrateng!! =)