torsdag 19. juli 2007

vaklende steg...

...inn i bloggverden...

hmmm... knoter og ordner no veldig her nå... selv om jeg tilhører nerdegenerasjonen og har profil på de obligatoriske nettstedene, titter innom msn etc, så finnes jeg ikke datakyndig... skal nok få god opplæring av en viss liten bloggjente som har inspirert meg til dette her...

anyways... god på å bable, god på å dele, god på å ordlegge meg, god på å reflektere... lyser jo blogger lang vei eller?

viiiiii prøver!

klar, ferdig, GÅ!

og folkens.... hadde vært så stas atte med kommentarer og greier!

4 kommentarer:

mirakel sa...

Jeg fant, jeg fant! :)

Vel, jeg er beæret over å få være den aller første som skriver kommentar i bloggen din. Nå er det bare å føle seg velkommen!

Håper du vil trives i bloggverden. Som du vet har jeg blitt en smule avhengig selv. Det er stas å bruke tankene sine til noe.

Og takk for fin telefonprat i sta. Du er stas.

Klem

vivalame sa...

hurraaa! kommentar!!! hehe.. etterlengtet..

skjønner ikke så mye ennå, men du tok vel referansen i jomfruinnlegget mitt? hehe

nei DU er stas=)

mirakel sa...

Selvsagt tok jeg referansen. Jeg er din guru i bloggverden. Spør meg om alt. :p Eventuellt spør så skal jeg undersøke. ;)

Very well. Vi er stas begge to. :)

Støvkorn sa...

Velkommen inn ;)

Enten blir du hekta, ellers så blir det som med meg, skriving i perioder ;)

Hjernecellene mine er på ferie, så det kommer ikke noe glupt fra min side...