lørdag 11. juli 2009

jeg vil, jeg vil, men får ikke til!

..... jeg er en ivrig bloggleser...
etter å ha blitt gravid, har jeg spesielt hengt meg opp i mamma-blogger. Jeg er innom en rekke faste blogger daglig og det er litt rart...

Her sitter jeg og følger med på livene til folk jeg ikke kjenner... jeg følger dem gjennom graviditet, fødsler, barseltid etc. Jeg føler jeg plutselig kjenner dem og er glad på deres vegne i gode stunder, og har empati i dårlige...

Jeg får meg ikke til å legge igjen kommentarer. Derfor vet de overhode ikke hvem jeg er og at jeg i det hele tatt følger med...

Jeg har lyst til å blogge sånn jeg og. Dele tanker om krabaten i magen, og om livet generelt.... for jeg føler jeg har mye å bidra med.

Jeg vil, jeg vil, men får ikke til...

1 kommentar:

mirakel sa...

Men du kan det jo! Ordene ligger der, du må "bare" komme over sperren du har til å skrive personlig/privat til folk du ikke vet hvem er. Tror jeg, da. :)

Begynn så smått, alle har begynt en gang, det er som regel ikke da de beste og mest reflekterte innleggene kommer. Du må bare skrive deg varm først. :)

Lykke til, jenta mi. ;)