mandag 22. desember 2008

Voksenpoeng

All ære til meg selv for å ha arrangert min første voksenbursdag i eget heim!!
Stjerne i margen for å ha invitert svigers sånn at de kunne få møte min familie, og for å faktisk ha plass til 13 mennesker rundt to bord!

Plusspoeng i voksenboka for å ha faktisk ha stått en time å lagd "snitter". Da snakker vi skiver skjært på tvers, med salat under og diverse pålegg med pynt på!
- Minuspoeng for å finne ut at jeg ikke eier et eneste fat å legge det på!

Plusspoeng for å ha vært så voksen å har skaffet meg både middags- og kaffeservise til tolv personer, og bonuspoeng for at kaffeserviset har julemotiv på seg!!
-Minuspoeng for at serviset var bursdaggave og måtte pakkes opp, vaskes og settes på sporenstraks før restene av gjestene kom!

Plusspoeng for å ha forstått at familiemedlemmer kan ha med kake så man slipper å bake selv
- Minuspoeng for å finne ut at jeg ikke har kakespade!

Plusspoeng for å ha gått rundt og sørget for at alle er happy, har nok kaffe i koppen og til og med kunne tilby alkoholfritt øl til onkel som kjører
- minuspoeng for å være så urutinert å stappe i søskebarna mine masse brus og godterier slik at alt som heter innestemme ble glemt i løpet av en halvtime!

Plusspoeng for å ha satt ut fakkelbokser (eller hva det heter) for å gjøre inngangspartiet riktig så innbyedene
- Minuspoeng for å sette den ene så nærme veggen at jeg kunne vært ansvarlig for å brent ned et helt rekkehus!

ja, ja folkens!
lærer jo av sine feil, så neste år blir det mer rutinert!! men det kommer seg da!!!

Ingen kommentarer: