tirsdag 9. desember 2008

På'an igjen...

Tre jobber jeg har hatt i mitt liv:
  • Jobba i leketøysbutikk! Og det er faktisk en prestasjon i seg selv siden jeg ikke takler mange unger på ett sted over tid! Faktisk uhyre kos å jobbe der i juletida, men jeg kan godt være foruten pokemonhysteriet!
  • Hatt den ære av å pakke musli og frokostblandinger i utallige sommerferier. Med hårnett og værnesko!
  • Min nåværende superjobb som sosialkonsulent / veileder

Tre steder jeg har bodd:

  • Da jeg flytta ut hjemmefra bosatte jeg meg sammen med en energibombe av en vennine midt i hjembyens narkostrøk. Vi delte soverom, hadde sprøyter i hagen, do i gangen og dusj i kjelleren! Litt av sjarmen sånn nostalgisk sett, men ikke en langvarig boforhold av naturlige årsaker! (huset er forresten jevnet med jorden etter en brann for ett år siden)
  • Studenthybler. En naturlig del av studenttida
  • Nåværende bosted med min fantastiske samboer. Jeg har tatt meg til rette, flytta inn, pussa opp og invadert leiligheten med telys, blomster og duker. Ungskarsbule forvandlet til et hjem sånn plutselig a gett!

Tre steder jeg har feriert:

  • Sydenland! både som barn og den siste tida. Syns sydenland er knall jeg!
  • En minnesverdig tur til Belgia hvor jeg besøkte og bodde hos min onkel. Første gang jeg fløy alene og jeg skulle ønske jeg hadde skilt "jeg flyr alene"... lite minus at jeg faktisk var 16.. hehe
  • Roma. Fantastiske Roma!!!

Tre av mine favorittretter:

  • Poteter. Vet det ikke er en rett, men jeg elsker poteter! alle slags poteter og tilberedt på alle måter!
  • Taco er bænkers!
  • Alt Oldemor lager!

Tre steder jeg skulle likt å vært nå:

  • På privat arrangert Kanye West konsert
  • intimkonsert med påfølgende fest med Karpe Diem
  • Får vel si oppe i senga sammen med samboern min så ikke det blir noen sure miner pga de to overnevnte punktene!

2 kommentarer:

Støvkorn sa...

Flink du er :)

vivalame sa...

ja takk gud for meme-ting! de er jo morsomme! mye lettere å svare på spørsmål a gett